Hoe schrijf je een functioneel ontwerp?
Dit is een test
Lees verder >Via een uitgekiend traject leiden wij je jaarlijks 1 á 2 personen op tot adviseur/programmeur Microsoft Access. Heb jij een bedrijfseconomische, administratieve of bedrijfskundige achtergrond en/of opleiding? Informeer dan eens naar de mogelijkheden. Werken moet je immers toch, dus kun je dat maar beter op een leuke plek doen waar veel te leren én te lachen valt. Bij Mr. Access, dus.
Lees verder >Mr. Access groeit als kool. En niet alleen in het bouwen van maatwerksystemen in Microsoft Access. Ook onze webtak begint inmiddels serieuze vormen aan te nemen. Vanaf ons kantoor in Nijverdal staan 2,5 webontwikkelaars dagelijks enkele grotere accounts bij in het (door)ontwikkelen van hun omvangrijke, bedrijfskritische maatwerktoepassingen. En ze hebben er heel snel een collega bij nodig, want de klanten staan te springen om meer.
Lees verder >Ons bedrijfs-CV blijft maar groeien. Dit keer mogen we Eijsink, de toonaangevende leverancier van Afrekensystemen uit Hengelo, eraan toevoegen. We helpen Eijsink bij het doorontwikkelen van een door het interne team van Eijsink ontwikkelde Microsoft Access-database.
Lees verder >Een softwareontwikkelproject is niet zomaar iets. Je moet van elkaar op aan kunnen. Je moet er zeker van zijn dat er vanaf het eerste uur kwaliteit wordt geleverd, dat opgebouwde knowhow beschikbaar blijft en dat bedrijfsgeheimen veilig zijn. Dat is allemaal lastig te organiseren als je als softwarebedrijf met freelancers werkt. Ze zijn te veel gericht op de korte termijn. Op hit and run, zo je wilt. Daarom werken wij nooit met freelancers, maar alleen met ontwikkelaars in loondienst.
Lees verder >We zijn zo druk bij Mr. Access, dat het tijd wordt om de online marketing grotendeels aan iemand anders over te laten. Anderen kunnen zich dan meer richten op sales en het ontwerpen en bouwen van software. Daarom zijn we op zoek naar een parttime online marketeer. Een specialist in social media, SEO, Adwords, etc. De functie is uitermate geschikt voor iemand die iets zoekt voor naast zijn/haar bestaande baan.
Lees verder >Op 7 juli 2016 bestond Mr. Access precies 10 jaar. We hebben vanaf dag 1 elk jaar een gezonde winst gemaakt en zijn zo stabiel als een rots in de branding. Dat hebben we bereikt door gewoon normaal te doen en slim en hard te werken. Wij onderscheiden ons door gewoon fijn op vriendschappelijke basis als team met elkaar op te trekken en mooi werk te realiseren voor onze klanten. De enige uitspatting, als je dat al zo mag noemen, die we ons veroorloven, is dat we elke vrijdagmiddag een paar fijne biertjes met elkaar drinken.
Lees verder >Dat hoge, zingende geluid van uw autobanden als u net naast het asfalt over de verharde berm van een landweggetje rijdt? Grote kans dat dat geluid afkomstig is van grasbetontegels die werden geproduceerd door v.d. Bosch Beton. Deze landelijke opererende producent van betonbestratingsproducten, met productielocaties in Vriezenveen en Almelo, is marktleider in de productie en levering van bermverhardingsproducten en voert daarnaast een ruim assortiment straatstenen en betontegels.
Lees verder >Weer een mooie toevoeging aan ons bedrijfs-CV: Ikea! Nederland telt 12 IKEA-vestigingen, waarin in totaal zo’n 6500 mensen werkzaam zijn. Al deze mensen moeten tijdig opleidingen en herhalingscursussen volgen. Een heel gedoe om dat allemaal te monitoren. Daarom heeft IKEA Barendrecht Mr. Access gevraagd een maatwerksysteem in Microsoft Access te ontwikkelen waarmee kan worden gevolgd en gemonitord wie wanneer welke opleiding(en) of herhalingscursus moet volgen.
Lees verder >Een klachtenregistratiesysteem. In ons huidige ERP-pakket zijn de mogelijkheden om klachten te registreren en af te handelen beperkt. Het klachtenregistratiesysteem dat Mr. Access gebouwd heeft neemt deze taak op zich. Hierbij is er een koppeling gemaakt met onze ERP-software, zodat actuele klant- en artikelgegevens gebruikt kunnen worden.
Lees verder >Voordat je iets nieuws koopt wil je het eerst kunnen zien, voelen, ruiken, proeven, etc. Van een TV wil je eerst de beeldkwaliteit zien en die nieuwe schoenen wil je toch eerst wel even passen. Met software is het niet anders. Klanten willen graag vooraf weten welke software ze aanschaffen en wat dat gaat kosten. Dat levert problemen op bij maatwerksoftware, simpelweg omdat de software er nog niet is op het moment van aanschaf. Wat nu?
Lees verder >