Onderhoud, service & support: één telefoontje is genoeg.

Ons kantoor is altijd bemand, ook tijdens vakanties. Daardoor kunnen wij onze klanten een uitzonderlijk hoog serviceniveau bieden. Heeft u ons nodig, dan is één telefoontje of een mailtje genoeg. We komen dan direct in actie.

Voor nieuwe functionaliteit

Een Access-database laten bouwen is één, maar wat als processen of werkwijzen veranderen? Of als er gaandeweg nieuwe inzichten zijn ontstaan? Dan wil je natuurlijk wel dat je Access-toepassing daarop wordt aangepast. Het is immers juist die perfect fit tussen proces en programmatuur die je onderaan de streep tijd en geld oplevert. Dus moet er wat worden aangepast of bijgebouwd? Neem dan gewoon contact met ons op per telefoon of mail. We pakken het dan direct op. De continuïteit en de perfecte pasvorm van uw Access-systeem zijn gewaarborgd, nu en in de toekomst.

In geval van calamiteiten

Onze Access-databases zijn uiterst stabiel. Het komt zelden voor dat ze crashen of anderszins moeilijkheden gaan vertonen. Is dat wel zo, dan ligt de oorzaak vaak buiten de Access-toepassing zelf. Er is bijvoorbeeld een nieuwe server geïnstalleerd. Of er heeft een update plaatsgevonden van Windows of van Access. In die gevallen kunt u gewoon contact met ons opnemen. We gaan dan direct aan de slag om uw Access-database weer draaiend te krijgen. En loopt een gebruikers ergens tegenaan tijdens het werken met de Access-toepassing? Ook dan kunnen zij met ons bellen. We helpen ze graag verder.

Geen contract, dus geen terugkerende kosten

Omdat wij niet werken met onderhoudscontracten, heeft u geen last van periodiek terugkerende kosten. U neemt naar behoefte af en betaalt alleen wat u afneemt. Zo krijgt u waar voor uw geld en betaalt u alleen wat voor u van toegevoegde waarde is.

Neem nu contact met ons op voor onderhoud, service en support. Ook voor niet door ons gebouwde Access-databases. >>