Onderhoud, service & support. Eén telefoontje is genoeg.

Een Access-maatwerksysteem laten bouwen is één, maar wat als processen of werkwijzen veranderen? Of als je gaandeweg nieuwe inzichten krijgt? Dan wil je natuurlijk wel dat je systeem daarop wordt aangepast. Het is immers juist die perfect fit tussen proces en programmatuur die je onderaan de streep tijd en geld oplevert.

Niet gevreesd. De continuïteit en de perfecte pasvorm van je systeem zijn gewaarborgd. Voor onderhoud en service kun je altijd bij ons terecht. Ook als je Access-toepassing niet door ons werd gebouwd. Een telefoontje of een mailtje is daarvoor genoeg.

Omdat wij niet werken met onderhoudscontracten, heb je geen last van periodiek terugkerende kosten. Je betaalt alleen wat je afneemt en waar voor jou waarde tegenover staat. Voor support, onderhoud of service bel of mail je gewoon je contactpersoon bij ons. Hij/zij pakt het dan vandaar verder op.

Ben je nog geen klant bij ons, maar heb je een bestaande Access-toepassing die je bij ons wilt onderbrengen voor service en onderhoud? Neem dan contact op met Gerwin Berentschot via e-mail of per telefoon (0548) 769 048.

In dit persbericht leest u meer over ons onderhouds- en serviceconcept voor Access-toepassingen.