De wederopstanding van de nieuwsbrief

Ergens medio 2018 lanceerden wij een nieuwe nieuwsbrief. Deze werd in eerste instantie bij wijze van proef alleen verspreid onder een handjevol relaties en bekenden. Ze reageerden allen lovend. "Deze nieuwsbrief is een product op zich!" oordeelde een van de lezers.

Geen saai bedrijfsnieuws of spam

"En dat was nou net de bedoeling," aldus Gerwin Berentschot, oprichter en eigenaar van Mr. Access én initiatiefnemer en eindredacteur van de nieuwsbrief. "We wilden geen saaie nieuwsbrief met spam-achtig, triviaal geneuzel van een bedrijf waarvan je ooit eens iets kocht of waarmee je ooit contact hebt gehad, maar een waardevolle selectie met links naar de beste artikelen op het web op het gebied van business, ICT, hightech, lowtech, productiviteit, de werkende mens, en noem maar op. Als we tijdens het struinen op het web een interessant artikel tegenkomen, dan zetten we het op de lijst van potentiële kandidaten voor een volgende nieuwsbrief."

Gratis inschrijven

Vanwege de positieve reacties tijdens de trial heeft Mr. Access besloten om door te gaan met de nieuwsbrief. "Hij verschijnt om de vier weken," voegt Gerwin daar nog toe. "Dat is meer dan genoeg. En als er geen nieuws is en ook geen lezenswaardige artikelen, dan verschijnt ie gewoon niet of wat later." Inschrijven kan hier:

Leestips? Graag! Mail de redactie.