Testimonial Patrick Eekhof van Spierings Mobile Cranes

Door | 03 april 2015

Regelmatig leggen we één van onze klanten een aantal vragen voor. Ditmaal Patrick Eekhof van Spierings Mobile Cranes.

Patrick Eekhof is Systeem-, netwerk- en applicatiebeheerder bij Spierings Mobile Cranes. Spierings heeft zich sinds 1987 ontwikkeld tot marktleider op het gebied van mobiele torenkranen. Het is een internationaal opererend bedrijf. Zo’n 800 kranen vonden hun weg naar Europa, Azië en Afrika. Spierings levert een topproduct en uitstekende after sales. Ontwikkeling, productie en service vinden plaats in de moderne fabriek te Oss.

1. Wat voor soort software heeft Mr. Access voor uw bedrijf gebouwd?

Mr. Access heeft na het ontdekken van de behoeftes een verlengstuk op ons ERP-systeem gerealiseerd. Daar waar losse bestanden een doorn in het oog vormden, heeft Mr. Access die gebundeld tot één applicatie.

De applicatie is te verdelen in twee segmenten: kraangerelateerde registratie van informatie, waaronder inspectiepunten, onderhoudspunten, smeerpunten, reparatiepunten, modificaties en eenmalige controles enerzijds en een een helpdeskregistratie waarmee binnenkomende verzoeken worden geregistreerd en voorzien van de eerste benodigde informatie anderzijds. De Helpdesk krijgt bij het doorverbinden direct te zien welke klant/product het betreft. Daarnaast is de helpdesklogging een tijdregistratie op basis waarvan we ook factureren.

”Tot op de dag vandaag hebben we nog steeds een goed samenwerkingsverband en heeft Mr. Access al het beloofde waargemaakt.”
Patrick Eekhof, Spierings Mobile Cranes

2. Welke voordelen levert die software u op?

Duidelijke, inzichtelijke informatie van kraangerelateerde informatie en helpdeskregistratie. En de mogelijkheid om monteurs preventief te wijzen op uit te voeren activiteiten en/of het raadplegen van reeds uitgevoerde werkzaamheden.

3. Hoe heeft u de samenwerking met Mr. Access ervaren?

In de beginfase heeft men zich gericht op het bundelen van informatie en wensen, daarna werden de benodigde blauwdrukken gerealiseerd. Mr. Access heeft zich daarna teruggetrokken en kwam kort daarna al met een eerste werkend prototype. Na minor changes ontstonden er al snel meer wensen, aangezien we erg enthousiast waren.

Tot op de dag vandaag hebben we nog steeds een goed samenwerkingsverband en heeft Mr. Access al het beloofde waargemaakt.

4. Als u Mr. Access aan iemand zou moeten aanraden, wat zou u dan tegen diegene zeggen?

Mr. Access is een enthousiaste, professionele organisatie die meedenkt met de klant, zelf suggesties aandraagt en de kennis en expertise hoog in het vaandel heeft staan. Een “Vind ik leuk!” is hier zeer zeker op zijn plaats!

Meer artikelen >