v.d. Bosch Beton roemt de nononsense

Door | 26 juni 2016

Regelmatig leggen we één van onze klanten een aantal vragen voor. Ditmaal Pascal Steen van v.d. Bosch Beton.

Pascal Steen is systeembeheerder bij V.d.Bosch Beton. V.d. Bosch Beton fabriceert en levert hoogwaardige betonbestratingsproducten zoals betonstraatstenen, betontegels, opsluitbanden, trottoirbanden en grasbeton. De onderneming is sinds de oprichting in 1914 uitgegroeid tot een moderne, gestroomlijnde organisatie met fabrieken in Almelo en Vriezenveen en hoofdkantoor in Almelo. De basis voor het uitgebreide productenpakket wordt gevormd door optimale kwaliteitsbewaking, voortdurende innovatie en een scherp oog voor de ontwikkelingen in de markt. Dit resulteert in hoogwaardige en vaak vernieuwende producten.

1. Wat voor soort software heeft Mr. Access voor uw bedrijf gebouwd?

Een klachtenregistratiesysteem. In ons huidige ERP-pakket zijn de mogelijkheden om klachten te registreren en af te handelen beperkt. Het klachtenregistratiesysteem dat Mr. Access gebouwd heeft neemt deze taak op zich. Hierbij is er een koppeling gemaakt met onze ERP-software, zodat actuele klant- en artikelgegevens gebruikt kunnen worden.

”Het persoonlijke contact en de directe, no-nonsense aanpak is een groot pluspunt.” Pascal Steen, v.d. Bosch Beton

2. Welke voordelen levert die software u op?

Een klacht is nu eenvoudig op te stellen, klant- en artikelgegevens worden uit het ERP-systeem gehaald en middels de heldere workflow kan de klacht via e-mail naar betrokkenen worden doorgezet. Dit levert een efficiencyslag in de afhandeling van de klachten op en het beperkt de kans op fouten. Extra werk ten gevolge van het dubbel bijhouden van gegevens wordt dankzij de koppeling met ons ERP-pakket tot een minimum beperkt. Ook geeft het systeem een up-to-date beeld van de openstaande klachten zodat we de vinger goed aan de pols kunnen houden.

3. Hoe heeft u de samenwerking met Mr. Access ervaren?

De lijnen zijn kort en de communicatie verloopt soepel. Er wordt goed geluisterd naar de problemen en wensen. Tijdens het ontwikkelen kom je toch vaak weer dingen tegen die toch anders moeten. Dit wordt adequaat opgepakt en er wordt goed met je meegedacht. Dit heeft geresulteerd in een prettig werkend klachtenregistratiesysteem waar al onze medewerkers goed mee uit de voeten kunnen en dat alle gewenste gegevens en functionaliteit bevat. Iets wat logisch lijkt wanneer je maatwerk laat ontwikkelen, maar in de praktijk blijkt toch dat niet elke software-ontwikkelaar dat onder de knie heeft. Het team van Mr. Access dus wel.

4. Als u Mr. Access aan iemand zou moeten aanraden, wat zou u dan tegen diegene zeggen?

Het persoonlijke contact en de directe, no-nonsense aanpak is een groot pluspunt. En dankzij het vakkundige werk wat geleverd wordt kun je als klant rekenen op een goed werkende oplossing, die zich in ons geval snel weer had terugverdiend.

Meer artikelen >